Bel ons gerust! U kunt ons bereiken op telefoonnummer 085 - 0606 385
Laatst bijgewerkt: 1 september 2023
Artikel 1. Definities
1.1 In deze klachtenregeling wordt verstaan onder:
a) MY Uitvaart: de uitvaartonderneming gevestigd op Alsemstraat 73 te Hoogvliet Rtd, hierna te noemen "MY Uitvaart."
b) Cliënt: degene die een overeenkomst heeft gesloten met MY Uitvaart voor uitvaartdiensten.
c) Klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van de cliënt over de uitvaartdiensten van MY Uitvaart.
Artikel 2. Indienen van een klacht
2.1 Cliënten kunnen een klacht indienen door deze schriftelijk en gemotiveerd kenbaar te maken aan MY Uitvaart.
2.2 Klachten kunnen worden ingediend via e-mail op het volgende adres: klachten@myuitvaart.nl of per post naar het adres Alsemstraat 73, 3193RA Hoogvliet Rotterdam.
Artikel 3. Behandeling van de klacht
3.1 MY Uitvaart bevestigt de ontvangst van de klacht binnen vijf werkdagen.
3.2 MY Uitvaart streeft ernaar de klacht binnen een termijn van vier weken na ontvangst af te handelen. Indien meer tijd nodig is voor onderzoek, wordt de cliënt hiervan op de hoogte gesteld met opgave van redenen en de verwachte termijn van afhandeling.
3.3 MY Uitvaart treft maatregelen om herhaling van de klacht te voorkomen, indien de klacht gegrond wordt verklaard.
Artikel 4. Klachtenregistratie
4.1 MY Uitvaart registreert elke ontvangen klacht met vermelding van de aard van de klacht, de datum van ontvangst, en de genomen maatregelen.
4.2 De registratie van klachten wordt voor de duur van twee jaar bewaard.
Artikel 5. Toepasselijk recht
6.1 Op deze klachtenregeling is Nederlands recht van toepassing.
Artikel 6. Wijzigingen in de klachtenregeling
7.1 MY Uitvaart behoudt zich het recht voor om deze klachtenregeling te wijzigen. Gewijzigde regelingen treden in werking op een door MY Uitvaart te bepalen datum, doch niet eerder dan veertien dagen na bekendmaking van de wijzigingen.
Aldus vastgesteld op 1 september 2023